Оптичен интернет на промоционални цени

КАК БЕ МЛАДЕЖ? - FAQ

Грийн Нет разполага с най-съвременната високоскоростна оптична мрежа. Избраната технология се нарича FTTH (Fiber To The Home) - оптична свързаност до дома на клиента.
Характерното за нея е, че оптичният кабел достига до дома на клиента по напълно пасивна мрежа ( няма междинни устройства, които внасят несигурност при доставката на сигнала).
Единствена възможна повреда е срязване на оптичния кабел.
Тази опция е малко вероятна, защото мрежата е изградена изцяло в подземна инфраструктура и комуникационни канали в сградите.
При възникване на такава повреда, екипите на Грийн Нет реагират незабавно и възстановяват сигнала.
Няма инсталационна такса.
При заплащане на оборудването получавате 15% отстъпка от месечните такси за цeлия период през който сте наш клиент.
Без обвързващ договор - не сте обвързани с бъдещи плащания и можете да пропуснете месеците, през който не ползвате услугата.
При 2 годишен договор - получавате 3 месеца безплатно
Свържете се с нас и ние ще ви помогнем да изберете пакет според вашите нужди.
Всички консултации са безплатни.
Нашите техници ще ви помогнат напълно безплатно.
При пропускане на плащане услугата ще бъде преустановена.
След заплащане на месечната такса услугата ще бъде достъпна без такса за пропуснатото време.
Промоцията за 3 месеца безплатна услуга важи само за нови абонати, подписали двугодишен договор.
Услугата може да се променя по всяко време, с изключение на такива, включващи промоции.
Веднага, в работно време до 30 мин, а при сериозни повреди по кабелното стопанство (повредени кабели) до 2 часа.
Да, естествено. Договорите са, за да се спазват. Клиентът може да прекрати договора по всяко време като заплати оставащите месечни такси.
Може да заплатите месечната си такса по следните начини:
- на място, в офиса на Грийн Нет в ж.к. Овча купел 2 бл.31 вх. В (на гърба на блока)
- на място, в най-удобната за Вас каса на EasyPay
- онлайн, чрез системата на ePay.bg
Когато посетите най-удобната за Вас каса, за „търговец“ посочете „Грийн НЕТ“ (изписано на кирилица) и дайте своя номер на клиента (изписан на всяка касова бележка от предишно плащане).
В сайта за онлайн плащания ePay.bg добавете към профила си и нашата услуга като изберете „търговец“ „Грийн НЕТ“ и въведете номер на клиента (изписан на всяка касова бележка от предишно плащане).
Задълженията към доставчика излизат не по-рано от 15 дни преди изтичане на последния заплатен период.
Как да ни намерите?